Vi använder kakor (cookies) på vår webbplats. Genom att surfa vidare accepterar du dessa. Läs mer om de kakor vi använder på arboga.se

Lättläst: Grundskola

När barnet fyllt 7 år

börjar han eller hon i grundskolan.

 

Alla barn måste gå i skolan.

Det kallas skolplikt.

 

Alla barn går 9 år i grundskolan.

 

Det finns 7 grundskolor i Arboga kommun.

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: